I just want you to know

hej :D hihi
har inte hunnit skrvit nått idag för att ja... jag har sovit halva dagen sen har jag sett king arthur med pappi
helt okej film har sett den gång förut men jag gillarrrt :) troja gick ju på tvn igår, men det upptäckte ja ginte förrän den hade gått i två timmar... tråkigt annars skulle jag set den

igår så var det ju nu julafton... ja jag hade då iaf trevligt med familjen, en riktig mysig jul! med fina klappar.. tack alla! ♥
men favo klapp är iaf mina tarot kort hihi :D älskar allt sånt där med att spå sak och sånt :D hehe
finns inte så mycket intressant att skriva.. eller jo, vem var bästa tomten då? jo jag! haha var fan as kul att gå och vara tomte, gör jag gärna om ;)

tror jag ska börja på en 30dagars lista..... frågan är om jag orkar dra igång den idag eller om jag gör det om några dager :)

vi hörs kanske senare då, lägger alldelens strax upp bilder sen igår iaf
udate: dator dampa jaja bilder koma senare ikv jaja om de funka då jaja men hita dena fina bild som ni titta på medans jaja
 


påminner om en som jag har på mobilen....


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback