Theres a place down town where the freaks all come around.

hej till er som är vakna
sitter uppe och orkar bara inte sova, skulle kunna sitta uppe hela natten och bara stirra. men lägger mig nog snart
fick mina betyg idag/igår btw, hälften vg och hälften g. nöjd är jag faktiskt! helt okeja betyg, ska göra dom ännu bättre nästa termin bara!
så sur på skolan nu egentligen, för nu efter lovet kommer jag inte ha nå musik? vafan är det här egentligen, varför sak man bara få ha de bästa ämnet som finns en termin? usch asså.. ist ska man ha hk, va är poängen med det? jag orkar inte direkt bry mig om proteiner och kolhydrater och sånt skit, lite bryr man sig, lite kan man ju, men varför ska man kunna nå mke om de? de e ju ba äckligt att veta de.. sen så ska man få betyg i hur man dukar? ba wtf.. jaaaa de behöver man ju verkligen kunna, eller.. så jävla onödigt. hatar verkligen hk, usch fifan

okej hade bara lust att skriva något för annars blir ju inläggen rätt så ointressanta, inte för att de där va nå intressant men haha

 

dan före doppare dan är de nu iaf, fukking julafton imorgon!!!! omg..

har ingen julkänsla alls, men jag verkar inte vara ensam om de. va är det med den här julen som gör att man inte har någon julkänsla? det snöar ju, de gjorde de ju inte för typ 2 år sen, men då hade man fortfarande julkänslan, började längta 1 december..

jaja julaftonkommer bli mys iaf!

 

nu borde jag gör nå vättigt, typ surfa runt på internet lite till tills ja ska sova..

pusssgodnattattatatattaattaatattata


gulligt att jag gör typ samma sak på alla bilder, thats my pose


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback