ny blogggggg

hejhej
nu har man bytt blogg från http://jagochandrea.blogg.se, orkade inte med allt skit som fanns på den.
ska försöka bli bra på att uppdatera och så, hoppas det går vägen. händer ju inte så mke intessant i dö-vik.
men tror jag börjar på nytt på en annan 30 dagars lista, den på förra bloggen tyck ja va dryg. men då måste ja ju hitta en... jaja det kommer nog gå vägen hoppas jag.
tror mitt skrivbord håller på fnatt iaf det funkar inte riktigt som det ska.. måste fixa till min dator! innan jag får damp.
imorgon (eller idag? vafan ska man skriva när kl är efter 12...) så blir det jul bak med buskusin hos moster! det kan gå vilt till ;) haha nejmen på den bruden finns ingen stopp på fantasin.. men så är det kanske när man är 3 år?
far dit mitt på dan och tills dess har jag tänkt sova! och hinna duscha, men det gåt snabbt. eller så tar jag en dusch nu... hmmm, tror det, vill känna mig lite frääschhh
så ja stick nog och gör de nu, pussgodnatt ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback