when youre dreaming with a broken heart, the waking up is the hardest part.

hej å godmorgon
jag måste ställa om mig, jag sover på helt fel tider.. går och lägger mig vid två, somnar vid fyra och vaknar vid ett. ajaj
nu ska jag iaf ta och sticka iväg till världens bästa elina nilsson som jag inte har träffat på en evighet, omg..
men de ska bli kul! vet inte hur länge jag stannar eller så men jag uppdaterar när jag kan bitches!

When youre dreaming with a broken heart, the waking up is the hardest part.
You roll outta bed and down on your knees , and for the moment you can hardly breathe.
Wondering was he really here? Is he standing in my room? 
No he's not, 'cause he's gone, gone, gone, gone, gone....

Kommentarer
fannnny

sv: hahaha, jag såg den faktiskt på din blogg efter att jag hade lagt ut den ;)



Blogg: http://faannyberglund.blogg.se/
2010-12-28 @ 17:24:14
fannnny

sv: hahaha, jag såg den faktiskt på din blogg efter att jag hade lagt ut den ;)



Blogg: http://faannyberglund.blogg.se/
2010-12-28 @ 17:24:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback