Youre dead, dude. Get over it.

hejsvejs
kom hem från elina för kanske en timmen sen eller så, hade as kul med min bruuuuud. vi spelade lite sims3 och sen lite tvspel, hon har nå as kula spel hahah fast jag förlora ju stort... host skoja vann hela skiten! vi såg filmen 1408, sepe film asså... och sen myste vi med hennes små bus katter! två små äckligt söta kissikattiungar ♥
nu sitter jag och ser criminal minds, in my ♥! hihi löv that shit
och sen är jag dödströööttttt, omg, ska försöka lägga mig tidigt idag, undra hur de kommer gå..
för imorgon så drar jag på stan halv elva med mina bitches, fanny och victoria, as nice de komma bli jaja!!!! sen på kvälla skulle vi fara på nån grej har inte så mke kolll.....
iaf, skriver nästa på 30 dagars listan om ett tag
xoxo



Kommentarer
jessica

va inte du sjuk saru?



Blogg: http://jessieolofsson.blogg.se/
2010-12-29 @ 17:25:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback