all these things i hate

hejp :)
jo nu var det såhär att i måndags så myste jag med jessica och matilda babes, vi muste och sen for vi på bio! sucker punch, den skulle vart bra om det inte var jävla sepe sifi tv-spel moments, hhahahahaa, var ensamma där, sjukt skönt!
sen idag har jag vare i sundsvall med jessica, vi har schoppat! inte för jag har pengar men jag köpte en tröja på monki och en bh, sen nu sitter jag och väntar på rickard och alva som ska dra deras arselen hit :D sen sover alva här, min saknade mupp!
medan jag väntar sitter jag och lyssnar på världens sötaste killar! haha as gulliiii
hittade som på elins blogg
fredut

Kommentarer
fanny

sv; hahaha, jag menade den översta men svart eller vit (a) nujs bujs ju!



Blogg: http://faannyberglund.blogg.se/
2011-04-26 @ 20:40:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback