knockin' on heaven's door

okej hej fin uppdatering, vet att ni älskar min uppdatering, men nu ska ni få veta va som har hänt senast i mitt liv dåå
onsdag: for in till morfar med syster och majja ♥ sen var de dans
torsdag: jaa först så gick jag hem till emma och så sprang vi och busade och sånt, sen stack jag till vicitoria och åt sen for hon jag och lina v på träning :D fäktning (h) coolast vi är, men det var faktiskt kul!
fredag: efter skolan for jag in till stan med alexandra, miriam och kippo så myste vi och drog omkring tills sliperiet började, så där hängde man hela kvällen med sjukt skönt underbart folk och lyssnade på bra musik
lördag: ja idag så..... FYLLER JESSICA ÄLSKADE JOHANSSON ÅR!!!!!!!!!!!! så for in till henne när jag vakna och nu har jag kommit hem igen för att äta och så för ikv ska vi ha filmkväll hos lina :D underbart!
lovar att jag ska börja skriva bättre, och oftare, och att jag ska visa bilder från usa snart, men tills dess, ha ett braliv

Kommentarer
jessica

våran TÅRTA <33333333333333333333333333333333333333333333333333333älska :)



2011-04-17 @ 19:19:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback