Can't we just start all over again?

igår stack jag hem mitt på dan för jag kände mig som skit, sen såg jag oth hela dagen typ, fast jag pluggade med och gick med nellis
idag så var de sköle, sen konfa, de va skönt hände inte så mke satt nere i en soffa typ hela tin med kul fölke
sen var det teater då vi lärde oss att skriva egen storytelling, AS KUL
sen for jag hem, åt, såg ett oth, gick med nelson, nu är det bb sen ska jag sova!
random bild baaaaaaaa, har inga :(


Det hade varit 
Så enkelt
Om man inte
Var för rädd 
För att misslyckas
För att såras
För att hoppas
Eller för att falla för någon
Överhuvudtaget.


Kommentarer
allie ♥

skulle du me mej på sliperiet imorn? :D

--------------------



gumms? ♥



Blogg: http://allieee.devote.se
2011-04-14 @ 22:38:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback