" If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. "

hallå där :)
sitter inne nu vid datorn och chillar, ser på parlamentet ska snart hämta min b&j
idag vaknade jag upp hos jessica efter en grymt kul kväll hos jasmin med en massa kul folk! sjukt musigt var det
jag och jessica for in till stan och köpte glass, sen träffa vi jessica ett tag sen for vi hem! hemma har jag bakat och vare ute och gått och satt upp studsmattan och jaaaa städat
imorgon händer inget, ska börja fixa på mitt rum och sen har vi främmande på kvällen :)
intressant liv :D fred ut


haha sjukt söt!


Kommentarer
allie

b&j <3<33<3<3<33<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<333



Blogg: http://allieee.devote.se
2011-04-28 @ 21:48:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback