It's just, you know, my life isn't that interesting.

okej, jag suger på att blögga, men rubriken says it all
ska visa er bilder från usa snart, nästa helg typ, om det inte händer så mke :)
i torsdags chillade jag med emma älskling
fredags for hon jag och ida in till stan och chillade
sen på kvällen hämtade jag jessica och fanny så sov dom hos mig
sen lördag så hade vi överassknings fest för jessica, bäst vi är! vi körde laserdoom (stavning), jag gjorde de för första gången, FAN VA KUL DE VA!!!!!!!!!!! sen så på kvällen så for vissa hem men jag stannade med lina, alva, viktor j och viktor b. vi hoppade studsmatta, såg the social network, sen sov jag och viktor b hos lina :) as mys. tack för dagen alla! ♥
idag vakna jag hos lina, vi bakade scones städade lite sen for jag till faster för att fira min kusin lite, sen har jag bara varit hemma och chillat, färgat håret och så :D
imorgon händer inte mke tror jag, vi får se :) pussN

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback