Makeup can help you look pretty on the outside, but it doesn't help if you're ugly on the inside. Unless you eat the makeup.

haft en bra kväll med bra folk, fick en glad påsk binda i mitt påsk ägg, tack bebisar ♥ hahahah ni är spciell
imorgon, eller senare idag, LÖRDAG, så blir det dop för lill kusinen klockan två sen på kvällen ska jag umgås med bra folk igen, det kommer nog bli toppen det
klockan är nu 02.06, jag är inte trött, sängen måste bäddas och jag är hungrig. ska se ett oth pogram snart
fan. kom på att jag ville ha ett par shorts imorgon men jag glömde be mamma tvätta dom idag... hur lång tid tar det för jeans att torka??? hoppas jag lyckas få dom tvättade
godnatt sexy people
min fina alva och jag ♥

Kommentarer
jessica

mitt påhittttttt ^^^^^^^^^^^^



2011-04-30 @ 11:25:19
allie ♥

mina fina <3



Blogg: http://allieee.devote.se
2011-04-30 @ 18:42:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback