sometimes it last in love, but sometimes it hurts instead

okej nu är jag hemma i dumma kalla sverige igen, och mitt bagage följde inte med heller nej!! men fick ändå med en hel del av mina kläder för dom var i annan väska med för min var full (a) men nu ska ni få veta vad som hända den sista veckan i det fina

söndag: blir väckt tidigt utan att veta varför, sen visa de sig att vi skulle iväg på våran födelsedags present från världens bästa syster och världens bästa victor, bada med delfiner! simmade även med stingrockor och andra fiskar
måndag: vi for till nå badland, de sög enligt mig... sen hade vi mys kväll hemma med tacos och såg the tourist, bra film!
tisdag: shopping shopping shopping! sen match
onsdag: vi for och åt amerikansk frukost, smaka sådär, sen for vi och fick manekyr (bröt två naglar idag) och pedekyr, fick en fluga på nageln när hon måla, de var kul. sen på eftermiddagen for vi till busch gardens, klappade kängrus och fick as nice bild på en tiger!! sen på kvällen så for vi och världens godaste middag! först doppade man frukt och brod i smelt ost, sen fick man en sallad, sen fick man fritera och koka sin egen mat, sen som efterätt så fick man doppa frukt och godsaker i smelt choklad! awesome
torsdag: JAG FYLLDE ÅR!!!! fick cupcakes som tårta och jellybeans och ett objektiv (!!) som present. men sen så var det ösregn, åska, blixtrar och tornado varning, menmen.. sen på kvällen var det match igen
fredag: sa hejdå till victor som for bort på match, sen låg vi hela dan på stranden och stekte! brände mig men ajja inte så illa, hittade en as fin snäcka!! men de levde nått i den, den skrek när pappa peta på den... men jag tog med den hem endåååå (a) sen åt vi suschi till middag (<3) och såg salt, bra film de me!
lördag: vakna, packa, fara


ni får ilder när jag orka, tagga för skola nu, pus

Kommentarer
fanny



Blogg: http://faannyberglund.blogg.se/
2011-04-03 @ 19:53:55
fanny

haha oj, hann inte skriva nått.. (a)

men jag lyssnade på den låten samtidigt som jag läste din rubrik :-D fett med k00lt, fast nä..



haha saknar dig som ett jeffla bajs så kom hit nu!!!!!!!!! men vi syns ett tag imorn, kyss



Blogg: http://faannyberglund.blogg.se/
2011-04-03 @ 19:56:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback