Hey, I lost my teddy bear... can I cuddle with you tonight?

hej ni där
sitter här vid datorn och latar mig, ska snart äta och så tror jag, ba de finns nå gött.
ANNNARRRSSSSS så har jag haft en fett kul dag idag! for in mitt på dan, träffade alexandra den saknade ungen, vi satte oss på pinocciho, sen kom lina, sen gick vi till marulk(hest) och gick med han med jag på ryggen! as nice ♥ sen börja det spöregna, och jag hade så smart valt att inte ta med nån jacka ellr nått! ba strumpbyxor och tröja, så ja blev genomblöt, sen så tog jag av mig skorna för dom inte skulle bli förstörda sen härma lina mig sen sprang vi hela vägen från sund till hörnett sjungandes hoppandes i alla vattenpöler vi kunde hitta! världens bästa var på platåånn, fett nice, där la vi oss ner i vattnet och skvätte på varandra.. hahahhahah lite blöt vi blev, men ÅÅÅÅÅÅÅÅH så underbart de va!!!! efter de myste vi hemma hos lina, gjorde mat och så
men nu sitter jag här, hemma, själv, de regnar, jak er hungry osv... OCH JAG FÅR TYP MIN DATOR IKV, underbaaaaartttt!!! ska jag fixa på den och pussas och allt kommer bli bra igen ♥
långt inlägg, kul inlägg, booombaaambaaabyyy byebye


hahaha älska


Kommentarer
Anonym

Just nu har jag en tävling på min blogg där jag lottar ut ett valfritt smycke som jag själv designat.

Direktlänk; http://fashiontwisted.com/2011/august/fashionlaw-vinn-valfritt-smycke.html#comment

Lycka til!!



Blogg: http://fashiontwisted.com
2011-08-17 @ 15:45:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback