You think you know me? Think again.

hej pruppbarn :)
sitter och chillar atm, är SJUKT trött..
mådde as dåligt imorse, men jag drog mig till skolan idag. det blev bättre under dagen, skönt.
efter skolan så for jag till mormor ( med en bruten arm ) och morfar ( med nylonstrumpor ). där var även mina kussiiiner, så jag hade ett väldigt givande samtal med stina ( 3 månader ) och blev mörbultad av bus av maja ( 3 år ). hehe
sen vid halv fyra så stack jag ner till stan och mötte alexandra ♥ vi gick till UH och satt där och pratade och små fikade lite till klockan sex då vi båda stack hem :)
nu ska jag snart gå in och se om jag kan äta nått, har inte ätit middag än. sen klockan åtta blir det top model och sen tittar jag nog in på bb klockan tie, hehe fun life
fred ut.
världens finaste
tack för idag, det var skönt. loveu ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback