allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

hela dagen har spenderats med syskona busfrööö, lite slut ja känn mig.. fick iaf köra lite skoter, inte illa de :D
men nu så sticker dom tillbaka till england :( så får inte se dom på ett tag.. men vi far dit eventuellt på påsklovet, annars till sommarn. SOFT
nu ska jag snart duscha och sen ska jag lägga mig i sängen och sova / se tv.
den kommande veckan kommer iaf se ut såhär:
måndag: ingenaning, fara hem och göra läxa typ?
tisdag: konfa sen teater
onsdag: börjar dans igen på kvällen typ.. vet inte vilken tid haha, ska se om jag kan träffa jessica innan, kanske gå ner tsm..?
torsdag: springa med emmigirl (måste bli av din falukorv), sen kanske backen på kvällen
fredag: inget planerat än
lördag: inte här heller
söndag: och inte här :D

men vi ses små korvisarP

Kommentarer
Jessica

VI GÅR NER TSM



Blogg: http://jessieolofsson.blogg.se/
2011-01-31 @ 17:20:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback