Remember me?

hallå där
ska precis slänga mig i sängen och sova, är trööötttt
non idag gick som den gick.. och sen hade vi tydligen ma prov, men det kunde jag faktist :)
efter skolan var jag med victoria, rickard och jessica, vi köpte blommor, sen gick jessica, sen lekte jag victoria och rickard dagis, jag var dagisfröken
hahha imorgon ska jag fara ut och springa med EMMMMMAAAA, wooohoooooo
på fredag sover jessica victoria och rickard här, myyysssssssss
sen resten av helgen ska jag göra nytta hemma, SKA IAF TA MASSA KORT, har fan inga omg
SJUKT GAMMAL BILD

Kommentarer
DIN ÄLSKADE

HYFFSATTTT GAMMALLLLLLL ELLER VAD?

HAHA OCH ABRA FÖR ATT JAG GILLAR STORA BOKSTÄVER, ALLT SOM ÄR STORT JU..

NEMEN ELLER?

VI MÅSTE TA KORT IAF, OCH JAG ÄLSKAR DIG!

PUS



2011-01-27 @ 20:52:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback