What do I have to do, to try to make you see. That this is who I am, and its all that I can.

hello bitches
sitter och borde göra läxa (som skulle va gjord en vecka sen...) men jag orkarrrr intääää, tyska är sjukt drygt.
annars idag har jag inte gjort något alls hehe, utvecklingssamtal hade man under dagen, gick väl bra, inget spc direkt :)
sitter även och stör mig på mitt hååårrr, vill färga nån annan färg bara för att. men kan inte komma på nån färg, vet inte vad man skulle passa i..
vilka färgar kan man färga egentligen? röd? (som alla färgar nu) svart? (ehmmm) brunt? (been there) blond? (are there)
hjääälllppp miiiggG??? skull gila de hihi

ajja, smell ya later

Kommentarer
pemmis

rosa :D



2011-01-31 @ 19:40:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback