when it get dark

hejsan
var kanske ett tag sen, kanske inte hmm
ajja, helgen min var riktigt mysig :) fredags umgicks man med alva, lina, jessica och rickard. sen sov jag och jessica hos lina, sen på lördagen tog vi massa fina bilder! :D (har dom inte så kan inte visa..) sen så hängde jag hemma hos lina tills på kvälla
och nu sitter jag och ska jobba på min bromuuuuppgift, går awesome, ska va inne på onsdag och har skrive två meningar (y) men seriöst vafan ska man veta så mke om broar för?.. + att jag glömde allt på skolan så det kommer ju gå bra. please kill me
måste börja nu..
hörs


Kommentarer
alexandra

Nu drar jag igång mitt nya projekt, Läsarnas val.

Men jag behöver DIN hjälp!

Så kika in på min blogg och ge mig lite förslag,

utan dig blir det inget projekt ;)

kram, A. ♥



Blogg: http://agapis.blogg.se/
2011-01-25 @ 11:37:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback