Hogwarts is my home!

hejsan..
bra uppdatering eller? nejmen veckan i lycksele på lappis var sjukt bra och kul! träffade en massa bra folk och ja, det var awesome! :D
sen efter jag kom hem i måndags har jag umgåtts med vänner typ 31, och idag har jag varit hos min moster och badat i pool osv. sen har jag sett harry potter!!!! sista filmen ju :'( den var bra men jag tyckte de va dåligt när dom missar grejer och så, stör mig så sjuk på de... dom borde age med freds död! :O iaf
men imorgon asså!!!! då följer jag med underbara lina den fina ut med husbilen och busar! vi ska åka ner mot göteborg och så, liseberg here we come! längtar sjukt tills de (a)
just nu så håll jag på att fixa med mina bilder och så, måste fortsätta nu ;<
vi får se om vi hörs i veckan, PUSSS


gammmbiilld! hahah ♥

Kommentarer
† Mejva

Slick på andrea haha xD



Blogg: http://mejva.blogg.se/
2011-07-14 @ 23:28:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback