how old would you be if you didn't know how old you are?

hi there
kom typ precis hem från stan, for in till typ halv ett till victoria, som va på sensus och så. så jag ar där typ en timme och pratade med hon och mejva! mys ändå :)
blir dock ingen moppe för andrea, jag ska satsa pengarna på språkresa nästa år! fett värt ;) längta till de ändå redan haha
sen så kom mamma och hämtade mig så sprang vi på biblan och lånade böcker. far ut med båten imorgon, OM NI VILL HÄNGA MED SÅ ÄR DET BARA ATT GÖRA'T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! call me
nu så ska vi äta lunch med syster och så, kewlt.
ikväll tänker jag ta och hitta på nått sanna mina ord! hihi
har inget vättigt att skriva, såg as dålig film igår, men den gjorde mig fortfarande rädd, fuck bo ensam i eget hus ibland, blir rädd för allt..


Kommentarer
jessica

vi på språkresa ba yeah! :D



2011-07-02 @ 17:23:09
已知 Mohammedi Al-debis™

Shoo =)

Allt bra idag? ♥



Glöm inte att vara med på Sveriges STÖRSTA Tävling som finns i min blogg, va med du också,

tyryck på länken för att kolla vad det är för tävling och glöm inte att vara med:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-bilijetter-till-britney-spears.html#comment



Blogg: http://mohammedialdebis.blogg.se/
2011-07-03 @ 13:53:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback