allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

hej
det var skit skönt på burön! vädret just nu är ju to die for! vi badade och hade ba allmänt roligt, fina vänner man har ♥
idag kom jag hem vid två, vid fem så hämtade jag jasmin så badade jag medan hon låg på handduken och degade. FAN VA SKÖNT DET VAR I VATTNET
iaf nu ska jag sova för imorgon, då far jag nämlingen till jormvattnet med folk. muuusit. men det kommer typ ta hela dagen i buss dit, känns trist. men det ska iaf med några fina människor så de blir bra ändå!
kommer hem sent på onsdag så vi hörs på torsdag :)
puss


bild sen skolavslutningen. bbbrudar ♥ bilden är snodd från fanny. datorn laggar ju skit på mig och låter mig inte ladda in bilder, men får prova igen snart.

Kommentarer
vicky ♥

Vart köpte du kjolen? :)



Blogg: http://vwestin.blogg.se/
2011-06-26 @ 20:00:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback