I refuse to grow up.

tju
jag kan börja med att säga att gårdagen var grym! jag och fanny började med att bara vandra omkring och prata ett bra tag, sen kände vi för att bada så vi ringde fina mattetilda som mötte oss med handdukar så gick vi till hamptjärn. där vi badade! (jag och fanny i underkläder för vi orkade inte gå hem till fanny igen och hämta.) sen var vi hos matilda och myste, åt där och sen gick vi till hamptjärn igen för att bada med lina och jasmin! awesome! sen efter det så köpte vi en pizza, dricka, chips och dip. satte oss i random gräs bredvid en väg och slafsade i oss pizza med händerna. sen gick vi till matilda igen och åt COD och spelade kort. sen gick vi till fanny så hämtade jag mina grejor där, sen gick jag, lina och jasmin vidare, medan fanny och matilda stannade hos fanny. vi töntade oss lite, dom mobbade mig mycket och sen var det dags att fara hem.
åh vilka underbara vänner jag har ♥

designen på bloggen har jag nu gjort om, den ser ju helt okej ut nu men jag ska fixa en finare header om ett tag, kanske senare idag, få se om min dator vill sammarbeta och så :)
idag ska jag inte göra mke, springa och städa hade jag tänkt mig. nu ska jag gå in och äta för min mage ba skriker efter mat!
fred ut


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback