Throughout my life, I've always been afraid of loosing people i love. Sometimes I wonder, is there anyone out there afraid to loose me?

Hey you
lite dålig jag är på att uppdatera här då.. heh antagligen händer det för lite att skriva om eller mke så jag har inte tid att skriva.
har iaf varit ledig nu sen i torsdags och har gjort en massa trevligheter sen dess! torsdags sov jag hos lina och lekte femtehjulet.. nejmen det var skit mys! fredags var jag på hörnsjön med folk och myste, kulkul. igår muste jag med emma min hela dagen, sen på kvällen var vi med martiiin. funny stuff
idag ska jag inte göra nått! typ springa och gå med nelson. sen så kommer min fina syster hem idag så det blir middag ikv :)
sen imorgon så fyller kusinvitamin 4 år!!!! ska ta med henne på cirkus, TAGGA!!!!!!
nu ska jag göra något, Fred Ut


haha, saknar mina fina kusinbarn ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback