You could be a sweet dream or a beautiful nightmare. Either way I, don't wanna wake up from you.

SOMMMARLOOOOVVV!!!! är det nu
fett nice!
efter avslutningen fick vi våra betyg (no comments) sen så följde jag med vicitoria hem. vi kollade på en massa klipp från tack gode gud. haha bäst! sen så stack vid till chrisse där han viktor, acke och rickard var. så var jag där ett tag sen for jag hem, gick med nelson, drog av mig kläderna = badade. och nu sitter jag och väntar på att vi ska ta och dra till burön! ska dit med dom bästa och mysa inatt :love:
fred ut
btw, så kan det här härliga vädret stanna kvar hela sommarn tyck jag!


Kommentarer
fanny

du har inget fetarsle din fiskpinne...........



Blogg: http://faannyberglund.blogg.se/
2011-06-11 @ 22:35:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback