you don't know what you do to me.

hej ala fina
kom hem med båten för nå timmar sen, sitter i sängen och typ dör..
helgen har vare helt okej, inte så mke mer med de, hände inge spc, jessica e bäst. eller justeee, jag och jessica hittade värsta läskiga sklettet :o åh önskar jag kunde visa er bilderna på min mobil men FUCK MIN DATOR
den her veckan ska jag chilla med mina frender! imorgon ska jag förhoppningsvist hänga med fanny, min saknade CiggMan ♥
ikv tänkte jag titta på nån film antageligen, lånade sagan om ringen filmerna av en men jag vet inte om jag har lust att se dom nuu, fast jag är mitt i andra filmen. finns ju andra typ 10000 gånger bättre filmer jag vill se... ser dom nog ändå, spara det bästa till sist ;) hehe
fred ut


bild på sexiga jag och sexiga lina sen torsböle!

Kommentarer
vicky

Snygga ni är! :)

SV; Förra året! (N) Den är riktigt snygg i alla fall!



Blogg: http://vwestin.blogg.se/
2011-06-26 @ 23:41:12
jessica

SKELETTET !!!!!!!!!!!!!!!! :O



2011-06-30 @ 20:47:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback