du är bäst nu, men du var bättre förr.

tänkte precis dra mig till att hämta kameran och ladda in bilder som ni skulle få se, men sen så var det 2 ton kläder på väskan den var i. hede dom där ist för på stolen som behövdes användas. så nu får ni inte se nån ny :( men jag slänger in nån gamal, sen så kanske jag orkar he in dom imorgon åt er :)
mina fina flickor ♥



men iaf, hej!
kom hem från fjälls idag nu då, mys de var där uppe! jag och bästa elina hade mket kul, busade runt och så, drog nedför fjället på skiborderna (h) liite pinsamt när det far förbi killar på skotrar.. haha :D
såå vi kom hem idag, jag plockade upp jessica akbar johansson på vägen och drog hem henne till mig, vi har pratat en massa och sett älska mig ( <-- KLICKA ) ♥ liite bra då?? vi satt och grina som två flodhästar! om ni inte har sett, SE!
men nu har hon fare hem och jag skaaa, hmm kanske duscha, eller så gör jag det imorgon, imorgon blir det stan med världens bästa emma! vi ska chilla hårt ♥
har inte såå spc planer för resten av lovet, kanske händer nått på fredag, hoppas :)
fred ut

Kommentarer
tess

den filmen är as bra! man typ as lipar men ändå!;o



Blogg: http://klewe.blogg.se/
2011-03-11 @ 10:51:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback