Men jag förstår dem, det måste vara mitt fel.

( dammp med att ladda upp bilder, så det får bli ett tråkigt bildlöst inlägg.. men med en lååt :D )
tjolllaaahoppp :)
idag vaknade jag vid tie och klev upp, gick in och satte mig och försökte jobba lite, gick sådär men några meningar fick jag till :) sen så kom moster så då fika vi lite, sen for dom och jag gick ut för att försöka packa lite till tampa, slänga saker i tvätten, gick väl okej..
sen vid två nån gång sådär, så drog jag in till emma :D vi åt mat sen så bestämde vi oss för att gå och köpa b&j på satoil,
fast när vi kom dit hade emma glömt pengarna.. hon hade bara 22 kr, och jag en 100 lapp, så det jävliga var ju att om vi hade haft två kroner till skulle vi kunnat köpt och sen kunde hon betala tillbaka mig senare.. men ikke då!! två jävla kroner..
så vi gick runt lite vid hemköp, kollade efter kroner på marken eller lite burkar som man kunde panta, men det fanns inge.. så vi gick in på hemköp och letade efter någon vi kände som kanske kunde skänka två kroner, men det fanns det ju inte..
så vi tänkte att vi tar bussen in till hemmakväll och köper där för där har vi råd för det är billigare, men vi hittade inga tider till när bussen gick, så vi gick till konsum och letade efter folk där, men det var ingen där vi kände heller, såå vi gick in till stan :D fick sällskap av ringvall så då gick det snabbare, när vi kom in till stan gick vi till resecentrum för att kolla när bussen gick hem, den gick om tie min och efter det om en timme, så vi skyndade oss till hemmakväll och sprang sedan till bussen och hann precis, grym vi äe!! vi började gå in mot stan från konsum 18.20 och kom hem 19.20, POWER
sen har vi sett melodifestivalen, vi sa att vi skulle äta mina sockar om eric vann, det gjorde han.. men vi ändra oss och istället ska vi göra det om han vinner hela skiten borta i tyskland, hehe :)
efter melodifestivalen stack jag hem och jag ska lägga mig och sova framför tvn nu ett tag, sen imorgon så måste jag packa och plugga, yeeyyy
fast om en vecka är man ju i usa och steeeker, längta!
peace out suckers

Kommentarer
Storasyster

Längtar tills ni kommer!



2011-03-13 @ 02:53:15
jessica

hahah värt att gå in till stan! :D



2011-03-13 @ 17:03:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback