så rädd att jag ska göra misstag, som förändrar allting




hello =)
igår så for jag in till stan med emma världens bästa, vi gick omkring, jag köpte bikinitrosor, trosor och ett par tights. sen klippte jag mig ( jete fent ( kort ) sen solade vi ( jak er lete brunt ) sen for vi hem ( kewl ) vi åt korv ( gått ) sen gick vi till hennes mormor, ingen var hemma ( bosigt ) sen var vi ute i några timmar, och bosade på riktigt ( vi var vääldigt noughty ( spc emma) sen gick vi hem igen och såg bigbrother på tvn ( oh yeah ) sen for jag hem ( :'( )
idag vaknade jag, sen kunde jag inte gå någonstans för det var jeeeteee mke snö utanför dörren och ajg hade iinga skor, då kom min lillkorv med skor, sen åt vi macka, softade vid tvn, gjorde en jeeeteee fin packlista, sen var det så att min katt va kåt, sen for vi ut och sprang, sen gjorde jag mat, sen for hon och klippte sig, nu sitter jag här
ska gå och duscha sen ska jag ut och försöka städa, wiiiii ( kmr gå jete brak )
fred ut ( call me = 112-hot-chick )

Kommentarer
Rubengrete

Keep up these useful pieces.



Blogg: http://rubengrete.blogbrief.com
2011-07-29 @ 08:28:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback