united states of america

hello :)
sitter här nu i soliga tampa, nybränd och allt (y)
igår lördag så var det första dagen vi var här, vaknade tidigt så jag och lillsystern gick ut på promenad och sen tog vi ett dopp i poolen. när alla hade vaknat bestämde vi oss för att dra till sarasota, jätte mysigt där, vi åt lunch och sen gick vi ned till stranden och badade, underbart! och när vi kom hem grillade god mat sen vid tie så slocknade jag totalt..
idag vaknade jag 8, jag och emma tog en prommis och sen badade vi igen, sen så for vi in på ett köpcenter och gick omkring, fick med mig en as söt byxdress (!!), sen åt vi lunch och efter det har vi spenderat hela eftermiddagen vid poolen, jag har lyckas bränna mig mke :( nu så softar vi bara tills middagen, som blir sushi (!!!!!!!!)
skit skrivet men palla, har de så mysigt i kalla sverige iaf

Kommentarer
Fannnny ♥

fy fan vad jag är avis på dig babi ♥



Blogg: http://faannyberglund.blogg.se/
2011-03-22 @ 07:08:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback