It's never going to be the same, and that's what's killing me.

hejdu
jag har inte kul. skulle vilja sova, men criminal minds lockar för mycket
igår var trevlarns, tack vare mina fina vänner ♥
vaknade idag hos victoria vid tolv av att det "busringde" till mig, jag hade tydligen beställt en pizza.. problemet var bara att stackarna hade glömt att he på dolt nummer.... SUCKERS! fast vet ändå inte vilka de va, jävla sepe nummer, tydligen från helsingborg........
ja idag så har jag och victoria försökt spela sims, latat oss, äte choklad och sen senare på dagen så kom rickard och va med oss, de va kul!!!!
imorgon så är det skola, och det kan ju gå och ta sig i röven, helst långt ifrån mig. efter skolan ska jag hem och coola mig med farmor och hunden, avis ni blev nu!
hejdådu

Bokeh14_large

Kommentarer
M e j v a

sv: Awe :(



Blogg: http://mejva.blogg.se/
2011-05-03 @ 18:55:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback